4 Ιουν 2010

«Κρεμάει» τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια ο Κώστας Μικάλεφ

altΜετά τον Ανδρέα Δούση που αποφάσισε να κρεμάσει τα παπούτσια του, ένας ακόμα ποδοσφαιριστής της Βολίδας, ο Κώστας Μικάλεφ, σταματάει την ποδοσφαιρική του καριέρα, εξαιτίας ενός σοβαρού προβλήματος στο αριστερό του γόνατο, μετά από 18 χρόνια.
Η καριέρα του Μικάλεφ
Ο Κώστας Μικάλεφ ξεκίνησε από τις ακαδημίες του Ολύμπου Κέρκυρας το 1992 και μετά από λίγο διάστημα μεταπήδησε στην πρώτη ομάδα του Ολύμπου όπου σε πολύ μικρή ηλικία αγωνίστηκε στην Δ Εθνική. Στη συνέχεια επαγγελματικές υποχρεώσεις τον ανάγκασαν να εγκαταλείψει το νησί και να αγωνιστεί σε ομάδες των Αθηνών και της Τρίπολης (Αθηναΐδα - Παναρκαδικός).
Όταν επέστρεψε στην Κέρκυρα αγωνίστηκε στον Κρόνο Αργυράδων, Α.Ε. Λευκίμμης και φέτος την τελευταία του χρονιά στην Βολίδα Κέρκυρας.
Δυστυχώς όμως οι συνεχόμενοι τραυματισμοί και οι ενοχλήσεις στο γόνατό του τον αναγκάζουν να σταματήσει το ποδόσφαιρό στα 32 του χρόνια.
Στρατιώτης της Βολίδας
«Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς, όλους τους συντελεστές οι οποίοι απάρτιζαν φέτος την ομάδα μου, τη Βολίδα Κέρκυρας. Όλους τους ποδοσφαιριστές που φτιάξαμε φέτος μια ομάδα που κέρδισε τον σεβασμό, οπουδήποτε και αν αγωνίστηκε, ενώ σίγουρα μπορούσαμε να πάμε ακόμα καλύτερα. Επίσης ευχαριστώ τη διοίκηση, η οποία με εμπιστεύτηκε να είμαι μέλος αυτής της ομάδας αλλά και οικογένειας, τον προπονητή μου Ρομπέρτο Μπολάνο ο οποίος αν και γνώριζε το πρόβλημα που έχω στο γόνατο με εμπιστεύτηκε σε 9 αγώνες πρωταθλήματος και κυπέλλου Ελλάδος Ερασιτεχνών. Δεν θα σταματήσω την ενασχόλησή μου με το ποδόσφαιρο και θέτω τον εαυτό μου στην διάθεση της Διοίκησης της Βολίδας για οποιοδήποτε πόστο μου ζητηθεί, να προσφέρω στο δύσκολο πρωτάθλημα που θα συμμετέχει και φέτος, στη Δ΄ Εθνική», δήλωσε ο έμπειρος πρώην –πλέον- ποδοσφαιριστής.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου